Enchik Haizam & Kemera Baru Beliau

>> Sunday, September 6, 2009

Hari ini saya menemankan kawan saya Enchik Haizam membeli kemera baru. Kebetulan, saya ada kenalan yg menjual kemera pada harga yang murah maka saya rekemenkan kepada beliau.

Sibuklah Enchik Haizam membelek-belek antara dua model, Nikon D3000 & D5000. Akhirnya beliau settle dengan sebijik D3000 dengan gembiranya sambil disaksikan oleh isteri beliau, Puan Juliette.

Nota: Penulis tidak terlibat dengan sebarang makanan atau minuman yang disaksikan dalam entry kali ini, harap maklum.



Encik Haizam mencuba satu persatu model-model yang ditawarkan.

Enchik Haizam cuba mengenal pasti kelebihan-kelebihan setiap model.

Enchik Haizam cuba memastikan spesifikasi model kemara adalah seperti yang tertera pada kotak (as advertised).

Enchik Haizam mengira-ngira wang hantaran sebelum berlakunya proses akad.

8 comments:

FarEast September 6, 2009 at 5:42 PM  

damn haizam! u r the man! masyuukkkk ...

Unknown September 6, 2009 at 8:06 PM  

upload la gambo pemilik sbnr makanan yg terhidang diatas meja tersebut..

mijao September 7, 2009 at 8:43 AM  

Gambar aku tgh makan mana?hihihihiih

Syakir Zainol September 7, 2009 at 10:44 AM  

julia, aku menjaga kehormatan pemilik sebenar, semoga beliau tak jatuh air muka di bulan posa ni...

aZRoy September 8, 2009 at 6:06 PM  

yes, profile views aku lagi banyak dari ko. yesss again, but say no to hooligan UMNO!

FarEast September 9, 2009 at 6:04 AM  

haizam x ader blog ke?

Syakir Zainol September 9, 2009 at 9:09 AM  

azroy: profile view tu apa?

fareast: nanti aku paksa dia buat...

epul October 4, 2009 at 12:39 PM  

perghhhh...menarik camera tu...

About This Blog

This blog is owned & maintained by myself. Kindly leave your comment on my posts so that I may improve my posting in the future. If you have any suggestions, or you want to contact me, please leave a message at syakir.zainol@gmail.com or syakir.zainol@yahoo.com. 

Followers

  © Copyright Syakir Zainol 2009

Back to TOP