Uwais Is 1 Month Young

>> Monday, February 2, 2009

Cepatnya masa berlalu...

Rasanya macam baru je semalam Uwais menjengah keluar dari dalam perut ummi. Sedar sedar je, dah sebulan berlalu. Uwais pun dah bertambah tembam, berat pun dah bertambah sekilo lebih.

Begitulah cepatnya masa berlalu, sebagaimana cepatnya anak2 membesar, secepat itulah kita bertambah usia. Semakin hari semakin hampir dengan ajal. Bukan kata sayang nak tinggalkan dunia, tapi bimbang bekalan ke sana belum mencukupi... 




" Dan Allah menciptakan kamu dari tanah kemudian dari air mani, kemudian Dia menjadikan kamu berpasangan (laki-laki dan perempuan). dan tidak ada seorang perempuan pun mengandung dan tidak (pula) melahirkan melainkan dengan sepengetahuan-Nya. dan sekali-kali tidak dipanjangkan umur seorang yang berumur panjang dan tidak pula dikurangi umurnya, melainkan (sudah ditetapkan) dalam kitab (Luh Mahfuz). Sesungguhnya yang demikian itu bagi Allah adalah mudah."

Al Faathir 35:11

4 comments:

PeekabooLingeries February 11, 2009 at 10:29 PM  

nko telah membuatkan aku tidak sabar....hatiku bagai menyanyi2 kan lagu twinkle twinkle little star

emran reza February 13, 2009 at 1:40 PM  

so sweet ummi & uwais bergambar... suka sgt2 tgk....

ummy@tzi February 13, 2009 at 6:33 PM  

sweetnyer gmbr uwais dgn ummi... kakak pica xjeles ker..?
re: hari tuh ajak boikot.. tuh yg pndh blog...

fiziskandarz February 16, 2009 at 4:49 AM  

aawww cute!

About This Blog

This blog is owned & maintained by myself. Kindly leave your comment on my posts so that I may improve my posting in the future. If you have any suggestions, or you want to contact me, please leave a message at syakir.zainol@gmail.com or syakir.zainol@yahoo.com. 

Followers

  © Copyright Syakir Zainol 2009

Back to TOP